Ranking-faktorer for rejsebranchen

Hos AW Media har vi siden vores allerførste år arbejdet med kunder i rejsebranchen. Det er en spændende og svær branche for et SEO-bureau som os. Det spændende og svære opstår begge i det faktum, at kunderne har en mere kompleks og væsentlig længere købsrejse – og at det er en af de mest konkurrenceprægede brancher.
Læs mere

I disse lande får du mest for pengene

Er du i tvivl om, hvor mange penge du skal hæve, inden du drager på ferie? Så kan du få en ide om, hvordan prislejdet er, i forhold til Danmark her. Læs mere

Rejseselskaberne løb tør for rejser denne sommer

Vejrmæssigt har det været en rekorddårlig sommer i Danmark – det har til gengæld skabt en formidabel sommer blandt rejseselskaberne, som ikke har haft rejser nok, til at tilfredsstille de rejseglade danskere. Læs mere

De 20 mest besøgte byer i 2016

Her får du det komplette overblik, over de 20 mest besøgte byer i 2016 Læs mere

10 steder hvor turismen boomer i 2017

I 2017 vil vi gerne have en på opleveren – hvilket også kommer til udtryk i, at det er mere eksotiske rejsemål, som er i opsving. Jeg kan godt afsløre, at Grækenland og Spanien ikke er er at finde på listen. Se de 10 destinationer her: Læs mere

Flere finder rejser på smartphones og tablets

Langt størstedelen af rejser, bliver i dag solgt online – og det er ikke kun på computeren. Smartphones og tablets bliver ofte taget i brug, når det kommer til at finde drømmerejsen.  Læs mere

adwords-udvidelse

Guide til Google AdWords udvidelser

Antallet af udvidelser som det er muligt at tilføje til Google AdWords stiger hele tiden. I takt med at Google lancerer nye udvidelser bliver det sværere at holde styr på, hvilke udvidelser man skal have på sin konto. Vi har lavet en oversigt her, der kan give dig et indblik i hvad de enkelte udvidelser går ud på, og hvornår det er særligt hensigtsmæssigt at anvende dem. Læs mere

seo-optimering

Hvor meget skal du investere i SEO?

I dette indlæg vil jeg snakke om det spørgsmål, jeg hører oftest fra kunder – og som desværre ikke kan besvares eksplicit. Svaret til spørgsmålet, “Hvor meget skal vi investere i SEO?”, kan nemlig varierer fra  0 kr./md. til +100.000 kr./md.

I denne artikel prøver jeg at forklare, hvorfor. Læs mere

seo-i-den-finansielle-sektor

Ranking-faktorer for den finansielle sektor

Search Metrics er et af verdens største værktøjer inden for måling af online-performance, og de udgiver årligt rapporter med ranking-faktorer, som er baseret på de mange tusinde websites de overvåger. Læs mere

Hvorfor investere i online markedsføring?

Du sidder muligvis i en virksomhed, hvor I har markedsført jer i flere årtier gennem gode, solide offline-kanaler. Her kan man godt begynde at overveje, hvorfor man skal egentlig skal investere i online markedsføring, når offline virker så godt.

I min optik er argumenterne åbenlyse. Læs mere