rullebaand-som-koerer-ud-i-fremtiden

#11 AWM Cast – Hvordan har SEO ændret sig?

Der er sket meget med SEO gennem de sidste 20 år. Dette skyldes, at Googles algoritme bliver bedre og bedre, hvilket gør at den lettere kan skelne mellem godt og mindre godt indhold. I denne uges afsnit af AWM Cast bliver du klogere på, hvordan Google afgør, hvilke sider der skal rangere højest. Læs mere

online-markedsforing-bureau

#10 AWM Cast – Hvad er bureau-fordelene? (og hvad er ulemperne)

Hos AW Media beskæftiger vi os med online markedsføring for andre kunder, hvilket gør os til et bureau. Derfor får jeg rigtig tit spørgsmålet fra kunder, om de skal vælge at benytte et bureau (som os) eller at have interne folk. Læs mere

google-logo-i-led-lamper-som-haenger-paa-kontor

#9 AWM Cast – Hvad er Google Grants?

I denne uges afsnit af AWM Cast skal det handle om, at Google tilbyder en (meget) stor portion gratis Google Ads klik til nonprofitorganisationer. Hør mere her. Læs mere

kontorfaellesskab-i-et-online-marketingbureau

Bør man vælge et bureau til sin online markedsføring?

Rigtig mange virksomheder har brug for markedsføring for at få deres produkter eller services ud til deres målgruppe. Online markedsføring er blevet et stort og komplekst felt, hvilke gør, at de færreste får succes, hvis de ikke har et indgående kendskab til området. Læs mere

gammeldags-kasseapparat-som-viser-forskellige-priser

#8 AWM Cast – Hvad koster SEO?

Et af de helt store spørgsmål vi møder, når vi snakker online markedsføring, er hvor meget SEO koster. Det er ikke så simpelt at svare på, da faktorer som konkurrencen i branchen samt jeres udgangspunkt har afsindigt meget at sige ift. hvad der skal til, for at I kan få succes med SEO. Læs mere

aw-medias-google-premier-partner-diplom

#7 AWM Cast – Hvad betyder det at være Google Premier Partner?

Hos AW Media har vi altid været stolte over vores Partner-status, men det er langt fra kun den, der gør os til det bureau, vi er. I dette indlæg vil jeg komme ind på, hvad det egentlig betyder for os at være Google Premier Partner – og hvorfor det kan blive være relevant for dig som kunde. Læs mere

data-der-viser-antallet-af-impressions-i-google-ads

#6 AWM Cast – Hvorfor er Google Ads vigtigt?

I sidste uge var vi inde på, hvorfor SEO er vigtigt – nu er turen kommet til Google Ads. Google Ads er en oplagt kanal, hvis du står og har brug for trafik (læs: kunder) her og nu. Det fortæller Glen meget mere om i denne uges episode. Læs mere

Ikoner-som-illustrere-forskellige-typer-online-markedsforing

#5 AWM Cast – Hvorfor er SEO vigtigt?

Tidligere i AWM Cast har vi snakket om, hvor komplekst arbejdet med SEO kan være. I denne episode vil vi gå et niveau dybere, ved at komme ind på, hvorfor det for virksomheder er vigtigt at prioritere SEO i forbindelse med markedsføringen. Læs mere

forretningsmand-koeber-produkter-på-mobilen

#3 AWM Cast – Hvad koster et Google Ads klik?

I denne uge af AWM Cast skal vi snakke om klikpriser på Google Ads. Når vi bliver spurgt, hvad et klik på Google Ads koster, er der ikke et endegyldigt svar. Det skyldes, at prisen bliver afgjort af forskellige faktorer, som vi vil komme yderligere ind på. Læs mere

collage-med-forskellige-engelske-seo-termer

#2 AWM Cast – Hvad er SEO?

I ugens afsnit af AWM Cast, skal det helt grundlæggende handle om SEO. For de fleste som ikke arbejder med SEO til daglig, kan der være tale om en obskur disciplin. Dette skyldes især at konkurrenter og søgemaskiner har stor indvirkning på, hvor godt SEO virker for jer. Og hvad betyder god SEO overhovedet for jeres forretning? Læs mere