data-der-viser-antallet-af-impressions-i-google-ads

AWM Cast – Hvorfor er Google Ads vigtigt?

I sidste uge var vi inde på, hvorfor SEO er vigtigt – nu er turen kommet til Google Ads. Google Ads er en oplagt kanal, hvis du står og har brug for trafik (læs: kunder) her og nu. Det fortæller Glen meget mere om i denne uges episode. Læs mere

Ikoner-som-illustrere-forskellige-typer-online-markedsforing

AWM Cast – Hvorfor er SEO vigtigt?

Tidligere i AWM Cast har vi snakket om, hvor komplekst arbejdet med SEO kan være. I denne episode vil vi gå et niveau dybere, ved at komme ind på, hvorfor det for virksomheder er vigtigt at prioritere SEO i forbindelse med markedsføringen. Læs mere

Animeret-ipad-som-har-google-som-startside

Hvad er Google Ads?

Google Ads, som for nyligt blev omdøbt fra Google AdWords, er grundlæggende et værktøj til online markedsføring og mest kendt for deres tekstannoncer, som kommer frem i toppen af søgeresultaterne, men Google Ads indeholder også såkaldt displayannoncering (fx. annoncering med bannere og videoer) via Googles Displaynetværk. Læs mere

forretningsmand-koeber-produkter-på-mobilen

AWM Cast – Hvad koster et Google Ads klik?

I denne uge af AWM Cast skal vi snakke om klikpriser på Google Ads. Når vi bliver spurgt, hvad et klik på Google Ads koster, er der ikke et endegyldigt svar. Det skyldes, at prisen bliver afgjort af forskellige faktorer, som vi vil komme yderligere ind på. Læs mere

collage-med-forskellige-engelske-seo-termer

AWM Cast – Hvad er SEO?

I ugens afsnit af AWM Cast, skal det helt grundlæggende handle om SEO. For de fleste som ikke arbejder med SEO til daglig, kan der være tale om en obskur disciplin. Dette skyldes især at konkurrenter og søgemaskiner har stor indvirkning på, hvor godt SEO virker for jer. Og hvad betyder god SEO overhovedet for jeres forretning? Læs mere

Sådan tjekker du om I har fået SEO for pengene

Har I fået SEO for pengene?

Hvis I ikke har det store kendskab til SEO, kan det godt være svært at gennemskue, hvad det helt præcis er, jeres SEO-bureau laver for jer og hvordan udviklingen skrider frem. Hvis du kan genkende den følelse, får du her nogle tips til, hvordan du kan følge med i SEO-arbejdet. Læs mere

Adblock

Undersøgelse: Danskernes brug af adblockere 2018

Hvordan ser danskernes adblock tendenser ud i år 2018? Det har AW Media sat sig for at undersøge. Virksomheder har i længere tid foretrukket kortsigtede fortjenester, hvilket betyder at larmende, flimrende og afbrydende reklamer har gjort sit indtog på markedet. Og af den grund er kvaliteten af annonceringerne blevet forvrænget gennem tiden.

Læs mere

Dk Sundeste Arbejdsplads

AW Media – Danmarks sundeste arbejdsplads 2018

Tirsdag morgen startede på utraditionel vis hos AW Media i Valby, da Glen Michaelsen og Rasmus Hultquist stillede op til et “løbende” interview, som blev sendt på P4. Læs mere

Annoncering

4 tips: Annoncering på sociale medier

Din målgruppe er formodentlig blandt de milliarder af mennesker, som har en profil på de sociale medier. Derfor er det fundamentalt for din virksomhed at benytte sig af betalt annoncering på sociale medier. Men hvordan søsætter du bedst din annoncering på de sociale medier? Få svaret i denne guide. Læs mere

Gratis Event: Introduktion til online markedsføring d. 1. juni

Vi slår endnu en gang dørene op for et AW Media-event. Hvis du ønsker at få en introduktion til, hvad online marketing er (fra et Google Partner-bureau), kan du på denne side tilmelde dig ganske gratis. Eventet er dog begrænset til 20 deltagere, så skynd dig inden pladserne bliver taget. Læs mere