SEO-bureau

Vores +15 års erfaring som SEO-bureau kan give jer stor indtjening gennem SEO, og det behøver ikke at gå langsomt. Vi har (stort set) prøvet det hele og ved, hvad der virker.

Få de rigtige topplaceringer

Antal topplaceringer og høj søgevolumen er kun noget værd, hvis det er på søgeord, der skaber forretningsmæssig værdi for jer. Som jeres SEO-bureau vægter vi altid kvalitet over kvantitet og indgår en tæt dialog med jer, inden vi udvælger søgeord.

Fokus på indsigt i jeres forretning

Først når vi forstår jeres virksomhed, kan vi planlægge den rette SEO-strategi. Vi skal kende jeres branche, position i markedet, ambitionsniveau og ideelle kunde, så vi kan dække hele kunderejsen.

SEO-bureau med +15 års erfaring

SEO er en marketing-disciplin, der særligt kræver et stort erfaringsgrundlag. Vi har arbejdet med SEO i +15 år og alle vores specialister har min. 5 års erfaring, hvilket sikrer jer arbejde og sparring af høj kvalitet.

Ingen lange bindinger

Selvom SEO kræver tålmodighed, så ønsker vi ikke at binde vores kunder. Størstedelen af vores kunder kører med en bindingsperiode på løbende måned + 30 dage, fordi vi mener, det er mest fair.

Få en uforpligtende snak med en SEO-ekspert

Leadtime er et SEO-bureau udelukkende bestående af specialister, og vi tilbyder gerne at tage en times snak om mulighederne med SEO for lige præcis jeres virksomhed.

Inden vores SEO-specialist kontakter dig, har vedkommende lavet et par enkelte analyser af jeres virksomhed og branche, så vi fra første opkald kan blive konkrete på muligheder, forventninger og budgetter.

En af vores spidskompetencer er komplekse kunderejser, hvor vi får kortlagt hele kunderejsen. På den måde kan vi få inkluderet alle vigtige søgeord i SEO-strategien, så I får de rette touch-points med en potentiel ny kunde.

Ønsker du en gratis og uforpligtende snak med en SEO-specialist?

Udfyld formularen, så hører du fra os inden for 24 timer på hverdage.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Bliv kontaktet af en SEO-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte SEO kunder

“Det går kort og godt strygende, i høj grad også via den virksomheds- og markedsforståelse som det tager år at opbygge. I langstrakte partnerskaber, opnår man netop at løfte hinanden. Og det virker absolut stadig til at være casen her.”

Lars Gundersen fra Kipling Travel

Lars Gundersen
Sprechstallmeister
Kipling Travel

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Vi skaber de rigtige topplaceringer

Vores SEO skaber topplaceringer i alle brancher og markeder, som vi arbejder i.

Som jeres SEO-bureau vil vi have fokus på at opbygge de helt rigtige topplaceringer og således skabe maksimal værdi for jeres SEO-budget.

Gennem omfattende analyser finder vi som SEO-bureau frem til, hvilke søgeord der har det højeste potentiale for jer. Når vi har konstateret, hvilke søgeord der er de mest gunstige, målretter vi vores on-page SEO-tiltag og linkbuilding mod at få jer i toppen af Google på de pågældende søgeord.

 

Hvad kan en topplacering betyde for jer?

Undersøgelser viser, at hvis du ligger nr. 1 på Google, får du i gennemsnit 20 % af alle klik på den pågældende søgning. Ligger du nr. 2, får du blot 13 % af de klik. Der er altså en kæmpe forskel på en topplacering og en top 10-placering.

 

Flere besøgende, flere sign-ups og flere køb

Hvis I har et ønske om at få flere besøgende, flere køb og i det hele taget et bedre kundeflow – så kan vi som SEO-bureau hjælpe jer med dette. Søgemaskineoptimering er blandt verdens mest kosteffektive markedsføringskanaler og sandsynligheden for, at det er jeres vej til succes, er derfor rigtig stor.

Et SEO-bureau der forstår jeres forretning

Vores mål er, at vi som SEO-bureau så vidt muligt fungerer, som var vi et internt led i jeres virksomhed. Det skal forstås på den måde, at vi herved har lettere ved at promovere og sælge jeres produkt, når vi kender det ud og ind – svarende til at vi var jeres in-house marketingafdeling. Dette opnår vi således:

1. Interview

Som første led vil vi spørge ind til, hvordan I driver jeres forretning, hvad I gør for at differentiere jer fra jeres konkurrenter, og om I tidligere har benyttet jer af online marketing.

2. Research

Dernæst vil vi begynde vores research, omkring den branche I befinder jer i. For at spare jer for tid og penge, udnytter vi viden og erfaringer, vi som SEO-bureau har opbygget på tværs af brancher.

3. Konkurrenter

Ligeledes tager vi et kig på jeres konkurrenter for at vurdere, hvordan de performer online i forhold til jer, og på hvilke online parametre de har haft størst succes.

 

4. I får en skræddersyet løsning

Når vi har opbygget et godt kendskab til jeres kernekompetencer og værdier, er det muligt for os at skræddersy en strategi, som passer perfekt til jeres virksomhed og ambitionsniveau.

Case: Kipling Travel

Stigning i ROAS på 42% i 2023 sammenlignet med 2022

+15 års erfaring som SEO-bureau

Gennem mange år i branchen har vi som SEO-bureau prøvet kræfter med en masse forskellige markeder, hvorfor vi også rådgiver en række virksomheder i, hvordan de skal lave SEO.

Vi arbejder med SEO i verdens mest komplicerede brancher og markeder

Vi har erfaring fra de mest konkurrenceprægede brancher og markeder – heriblandt finans-, grøn energi- og rejsemarkedet. Vi arbejder dagligt med at skabe topplaceringer for sider som Mikonomi.dk, Greenmatch.co.uk og Kiplingtravel.dk – og vi gør det med succes.

Vi har endnu ikke oplevet den branche eller det marked, som vi som SEO-bureau ikke har kunnet knække.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Bliv kontaktet af en SEO-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70

Ofte stillede spørgsmål om SEO

Det kommer meget an på jeres situation. Står I med et relativt kortsigtet behov for at få flere kunder, så er det ikke et SEO-firma, I skal søge først. SEO er nemlig en langsigtet strategi, som i starten ikke giver det bedste afkast, men som på sigt kan blive den billigste kilde til nye kunder.

Det kommer primært an på to ting: Hvor langt er jeres konkurrenter foran jer og hvad er I villige til investere. Forestil dig et “uendeligt” Formel 1-løb, hvor konkurrenterne kører 200 km/t og er 100 km. foran. Melder du din ind i løbet med 200 km/t. vil du aldrig indhente dem og selv hvis du melder sig ind med 220 km/t. vil det tage en god portion tid. Det er ikke helt så simpelt med SEO, men vi har lavet mange af denne type analyser og estimateret for flerehundrede kunder. Derfor kan vi hjælpe jer med at få et realistisk syn på, hvad det vil kræve at opnå topplaceringer i jeres branche.

Vores timepris er 1.200 kr. Antallet af timer afhænger af konkurrencen i jeres branche og geografisk målretning. Det vil altså være billigere for en tømrer i Roskilde end for at landdækkende forsikringsselskab. Vi har lavet en udførlig artikel om priser på SEO, som du kan læse her.

Helt simplificeret er SEO arbejde med jeres hjemmesides indhold og omtalen af jeres brand på nettet. Rigtig meget af arbejdet for et SEO-bureau ligger i at kortlægge de rigtige søgeord, oprette unikke indholdssider for de forskellige grupper af søgeord og optimere disse baseret på erfaring med Googles algoritme. Fordi SEO på ingen måde har et facit, så er erfaringen hos et SEO-bureau så uendeligt vigtig. Ethvert SEO-firma kan påpege alle de ting, man kan lave – men den svære opgave ligger i at udvælge og prioritere.